INTE fyra av fem toasters

Idag har jag blandannat hunnit med att gå på möte ang utlandsstudier, åka hem till kalmar med erik. Gå på presentspaning åt mami. Komma hem och äta lunch för att sedan möta upp emma för att handla mat till imorgon. När jag kom hem bestämde jag mig för att diska, vilket visade sig vara en  mindre bra idé då jag såklart skar mig rejält på den vassaste kniven jag har. Min disksvamp blev röd och mina kinder fläckiga. jag la tryckförband och ringde mamma. Jag ringde även vårdcentralen när det inte hade slutat blöda efter en halvtimme. De sa att jag skulle gå till apoteket, jag gick dit fortfarande med tummen hårt lindad. När jag ko hem bytte jag bandage och blödde igenom det på två minuter. Jag ringde sjukvårdsupplysningen som sa åt mig att cykla till sjukan. Jag tog med mig emma i förebyggande svimsyfte. Väl framme var det tre timmar sedan "olyckan" och min tumme blödde som en tok, jag fick en sorts vadd som ska göra så att det slutar blöda. Det slutade inte så nu sitter jag här med lite vadd en fingertuta (roligaste ordet ever) en kompress och en tumme so bultar ngt jävulskt. Nämnde jag att jag åker till köpenhamn imorgon 06.00 så nu ska jag sova. klockan står på 04.50. go' natt


Kommentarer
Postat av: m.

fingertuta? = jesper- kondomen?? Haha ;)

Postat av: m.

fingertuta? = jesper- kondomen?? Haha ;)

2009-10-28 @ 22:21:12
URL: http://coeursauvage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback