Hearts all over the world

Finally. äntligen tillbaka i norrköping, trots tågstrul och ett missat tåg i linköping så kom jag fram. Hela tågresan gick snabbt tack vare ewe. Hur som helst så gick hela gårdagen över förväntan. Jag var supernervig inför talet men jag gav allt och det gav resultat. Min lärare kallade mig naturlig talang och jag blev fick godkänt på min första högskolerapport inom forskartjosan. Copykursen gick också över förväntan och jag är lite sugen just nu på att läsa till copywriter men vi får se. Jag lär ångra mig tusen gånger innan det är dags.
Nu sitter jag i nils lägenhet ensam och nyvaken. Rätt skönt faktiskt, han den dära kommer hem om femtio minuter och sen ska vi kanske titta på en lägenhet. Inte till oss utan till honom. Sen blir det nog en secondhandrunda och kanske kanske kanske en runda till kicks. Jag behöver verkligen en ny foundation/puder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback