Flyg iväg!

Nu har ännu en helg passerat och jag har varit allmänt passiv. Nejdå men jag har mest myst rundor det är det som är det fina i att vara mellan två kurser. I fredags gick ju nils i skolan men när han var färdig mötte jag upp honom på myrorna, då hade jag redan vart på kicks och utnyttjat diverse rabatter och kom hem med saker för över femhundra som jag betalade 220 kronor för. På myrorna stod det peter pan outfit på schemat, ingen lätt match men nils hittade en grön skjorta som vi massakrerade, jag hittade en röd fin kjol för 40 riksdaler ( älska studentrabatt). Vi sprang vidare och handlade mat. I lördags fortsatte vårt shoppingäventyr, nils hittade gröna tights och jag letade skor, jag letade och letade och letade och var det några som var snygga så fanns de naturligtvis inte i min storlek. Ett tag var jag så frustrerad så jag gick in på barnavdelningen på din sko och drog på mig ett par 35:or som naturligtvis passade helt ypperligt. sen att de såg ut som en fjärdeklickare skulle kunna ha dem på sig gjorde inte riktigt saken bättre. Vi gick hem och fixde till oss och tog oss sedan ut i natten för att besöka svante som fyllde år. Det var en väldigt rolig förfest och följdes av ett nästa lika roligt trappan. Vi gick hem och somnade gott. Igår var det en allmän bakisdag och vi köpte pizza, denna förbjudna maträtt men oh vad gott det var. Idag ska jag agera hemmafru och städa nils 20 kvadratare och vid halv sex bär det av hem mot kalmar igen, denna gång med lyxtåg iform utav x2000. Imorgon börjar vi med bokdesign och det ska bli sjukt roligt.




Kommentarer
Postat av: Mamsen

peter pan I like!

2009-10-05 @ 19:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback