Cuddle Fuddle

Nu är det tomt i lägenheten igen, det är tråkigt och inte särskilt inspirerande. Efter att ha haft manligt sällskap i nästan en vecka så ekar det verkligen lika tomt här som i kylskåpet. Det är stökigt som vanligt och jag har mest lust att bara äta hägen daaz som smakar jordgubbar och mjölk. Jag är så utvilad som man bara kan bli och känner mig nöjd trots en helt vit helg. Eftersom vi har fått ett nytt köpcenter i hansadelen av stan så knallade vi dit igår och gissa om det var folk. Helt galet, jag trodde inte ens att det fanns så mycket folk i kalmar. efter lite lunch på ikea tog vi våra påsar och åkte hem och lagade mat och blev helt fast i flashforward som är en tokbra serie.
Idag har vi mest gjort ingenting, promenerat lite och bara varit. Nu sitter jag i ren protest och kollar upp skolor till utlandsstudier, just nu lutar det åt Danmarks designskole eller university of the creative arts. Men men man vet ju aldrig om man kommer in. Jag antar att jag ska städa upp röran nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback