det är de små sakerna som gör det

Idag har det varit en bra dag. Jag vaknade vid kvart i nio av att emma smsade och frågade om jag skulle med till en mässa om utlandsstudier vilket jag inte hade en aning om att det var idag. vi kom dit fick information och gratis lunch och sen tog vi en runda in till stan för lite research. När jag kom hem väntade lite slöande och sen kom Emma Annelie och lilla Bondai på bullfika. Bondai måste nog vara den sötaste hunden (efter kajsa) som jag vet. Han är som en liten nalle. På tal om nalle så kommer Annika till mig i helgen och det ska verkligen bli supermysigt. Kom på att det har varit/kommer bli full house i tre veckor. Förra helgen var mami här, nu kommer Ankan och nästa kommer nils, eller han kommer redan på tisdag så jag har två nätter själv. Inget jag klagar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback