Blue moon

Månen är halv och jättetydlig ikväll. Jag har precis skrivit klart alla formulär och brev och cv:n till utlandsstudiesökningstjosan. Det har tagit sin lilla tid och allt var på engelska, hallå var tog min engelska vägen? jag tror hans snodde den i trean på gymnasiet. Tänk att det där var för två år sedan, det är helt galet vad tiden går. Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, gymnasiet känns så tryggt nu när man tänker efter, allt var så förutbstämt och man bodde hemma och gjorde som alla sa. Det är så annorlunda nu. Hur som helst, imorgon ska jag en liten sväng till skolan för att lyssna på international office sen ska jag nog gå en runda på stan och fixa lite nödvändigheter. Jag tror jag ska lämna tillbaka en klänning men jag har inte riktigt bestämt mig än. Sen ska jag en sväng till Maxi och köpa nödvändigheter inför köpenhamnsresan. Den resan är även något jag grämer mig för sjukt mycket. Det kommer bli snordyrt, danska kronan är inte nådig just nu. Vi ska snatt mat på vårt hostel och köpa vin på tiger för 20 Dkk.  Men först ska jag måla och laga middag, jag känner att jag måste måla just nu och det är precis vad jag tänker göra.

Kommentarer
Postat av: k a r o o f o t o *

Hej! :)

Är du sugen på en ny bloggdesign, men vet inte hur man gör?

Alla säljer dyrt också ...

då har jag ett tips till dig! :)

Just nu säljer jag bloggdesigner efter dina önskemål jätte billigt! :)



Läs mer och hör gärna av dig!

http://karoofoto.blogg.se/2009/october/reapriser-pa-bloggdesign.html



kram

2009-10-27 @ 18:04:44
URL: http://karoofoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs mina dikter och texter som jag skrivit. jag behöver råd. du gör de för min skull och åt Beloni.devote.se, där text blir verklighet.



/Beloni

2009-10-27 @ 18:15:33
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback