Welcome to dollyland

När vi kommit hem från köpenhamn i lördagskväll så tog jag och emma och slog våra smarta huvuden ihop och enades om att en tredje utekväll skulle sitta fint. Vi åkte hem och tokfixade oss, en och en halv timme senare var jag en docka och emma var en punkrocker. En fin bedrift kan tyckas. Jag drog på mig min randiga klänning, ett par tokrosa strumpisar, satte upp håret i den numera välkända rosettfrisyren och sminkade mig överdrivet mycket, munnen fick bli ett hjärta och ögonen blev mörka. Over all så var kvällen skitskoj, vi dansade tills det stängde och sen bar det av mot svett olgas där kön var för lång, vi cyklade hem i minusgrader och när jag var hemma kunde jag inte sova, jag pratade med nils tills klockan fyra på natten och sen slocknade jag och vaknade med bultande huvud dagen därpå. Inte coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback