sugar town

En ledig dag idag, helt klart uppskattat då jag stannade uppe på tok för länge och målade igår. När jag vaknade hoppades jag på ett nytt dhw avsnitt men tji fick jag då det inte fanns på någon av sidorna jag har som favoriter.
Hela eftermiddagen har gått åt till ett utställningsgrupp möte på kåren. Vi ska nämligen hålla i en utställning den 10 dec och på något sätt är jag väl medarrangör eller så är jag bara utställare, det är iaf det som jag håller på och målar till hela tiden. Nu har jag suttit och rensat mina bokmärken här på datorn, det är helt sanslöst vad jag samlar på mig sidor.
Imorgon är det dags för analysering av en hemsida som gäller. Nu ska jag laga lite mat och sen ska jag skanna nätet efter något tittbart.


En liten smygtitt från ett hemligt projekt som jag och några till har haft för oss ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback