seize the day

Det känns som en bra dag idag. Inget speciellt planerat, jag ska ner en runda på stan för att hitta en present till mami. Sedan ska jag hem, fixa en matlåda och  skriva på min workbook. Imorgon börjar en ny kurs i  Marknadskommunikation och kundrelation som vi hör och häpna ska ha inne på nyckeln. Skönt att ha nära till skolan för en gångs skull. Efter skolan hoppar jag förhoppningsvis på tåget hem till Mami. Det ska bli fint att träffa familjen och på fredag kommer nils också och då är det middag hos hans föräldrar som står på schemat. På lördag är det gåsamiddag och på söndag ska jag mami och louise antagligen till nova lund för att kika lite. Som sagt det ska bli skönt att komma hem.


Kommentarer
Postat av: Louise

Du anar inte hur grymt saknad du är! Längtar ihjäl mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback