oh girls just wanna have fun

Åhherreminskaparevadbra T H I S  I S  I T var! hela filmen fullkomligt sprakade av mj magi. Vilken man han var, jag tar tillbaka allt on jag någonsin sagt om honom för en mer ödmjuk människa får man nog leta efter. Just hela upplevelsen med att se den på bio var något över det vanliga. I och för sig så älskar jag att gå på bio och det är fint att sitta där med fina vänner men samtidigt konstigt att inte ha nils där. Jag kommer inte ihåg sist jag gick på bio utan honom. Hur som helst, efter bion gick vi vidare till studentpuben där vi fördrev en timme med skitsnack och flickorna drack öl.
Idag har jag mest spenderat dagen vid mitt stökiga skrivbord, jag har skrivit och skrivit men inte blivit så himla mycket klokare. Det är så himla svårt att väva ihop teori och praktik, det är speciellt svårt med designtorget, tur att jag ska träffa flickorna snart, vi ska checka av hur långt vi har kommit, sen ska vi köpa pizza och titta på heartbreak hotel. Det känns som en bra söndagkväll.



Tokbra cover av Girls just wanna have fun hittar ni om ni klickar på bilden



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag youtubade massor, satt uppe till 3 fast jag hade sagt att jag bara skulle kolla mail och sen sova. Men jag förstår inte hur jag har kunnat undgå den låten, human nature... Den är ju jätte bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback