kata-fucking-strof

Jag måste vara den klantigaste människan som går på denna jord. Igår var jag och firade att csn hade kommit med att handla mat på maxi. När jag handlar har jag påsen från icas samarbete med dagmar, den är robust och tålig. Trodde jag iaf. När jag skulle svinga upp påsen på axeln för att cykla iväg så händer det som inte får hända. Båda handtagen går av och all min mat åker i marken, glöggflaskan jag nyss köpt krossas i tusen bitar, clementiner rullar iväg och mitt i allt detta kommer mina räddare. världens sötaste par, killen hjälper mig att plocka ihop medans tjejen ger mig deras maxibag ( en såndär i plast ) så att jag ska kunna ta med mig min mat hem. Värsta scenariot hade ju vart att allt gick sönder..åh hemska tanke ( för min ekonomi). nåväl summa sumarum. typiskt mig en onsdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback