i'm having a good time

Vi har: åkt buss nonstop,hoppat som tokar i louisiana, desperat letat efter en trampolin, sett tightsmän i cph city, blivit positivtöverraskade, ätit indiskt så att fingertutan luktat indiskt i två dagar, mött upp lövet, hängt på din nye ven, druckit 20 kronors öl, vaknat snortidigt, gått på glyphtoteket, gungat på ett museum,  irrat runt, varit på vernissage i en kyrka där de serverades öl eller saft och soppa, sprungit hem och bytt om, kännt oss förföljda, dansat som idioter på den glade gris, varit med på julöls release, fått blåa tomteluvor på ströget, ätit buffé tills vi skämts, insett att danskarna är ett galet folk, fått ölflaskor i huvudet, sovit för få timmar, smuglat mat från vandrarhemmet, gått toklångt, gått förbi pianobutiken där jag var med lisa och johanna, nästan börjat gråta av hunger, för att fem minuter äta världens godaste sallad, lekt turister och bara haft så otroligt jäkla roligt.
Min klass är bäst.

Kommentarer
Postat av: m.

Kollade på bilderna. Ni verkar ha haft det himla roligt i Köpenhamn :)

när kommer du hem till skogarna nästa gång?

jag har lite ont om pengar (nackdelen med att vara arbetslös) men jag jobbar på att skramla ihop så att jag kan hälsa på dig någon helg.



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback