im free!

Äntligen kan jag andas igen och faktiskt leva. Igår skrev vi det sista på rapporten och redovisade. Det känns som jag har bott på kalmar nyckel  den senaste tiden. I onsdags satt vi från 10.00 till 22.40, på slutet var jag så trött så att jag höll på att somna sittandes, jag tror jag skulle vilja tacka gud för godis atomater och kitkat. Igår satt vi från 09.00 till 20.30  och där vill jag tacka morotsguden och jennie för en fantastisk linsgryta. När vi klickade på skicka efter sista genomläsningen så var jag så lättad jag tror vi alla var lättade faktiskt. På måndag är det på att igen, då börjar en ny intensiv kurs som vi har tills den 17:e december. Sedan kommer jag hem.


För lite sömn, för mycket kitkat och x antal clementiner senare så förvandlasjag till en fågel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback