Hanging High.

Igårkväll bjöds det på kalss/inflyttnings förfest hos sudden, det var tokroligt och jag som hade bestämt att jag minsann inte skull med ut på kvällen ändrade mig totalt pga den fina stämningen. Så jag gick med ut och dansade och lyssnade på My Darling You. Sen efter jättemånga dåliga låtar på rad så kände jag mig trött på popidyll så jag bestämde mig för att gå hem och gick det gjorde jag för jag har lämnat min cykel till cykeldoktorn och får inte tillbaka honom/henne förrens på måndag eftermiddag. Det tog 24 min att gå till kyrkogården det var så lång tid som jag pratade med nils, sen kom emma och hade sällskap med mig de sista tio minutrarna. Idag har jag ont i fötterna, nästa gång jag är utan cykel så ska jag inte bära 10 cm klackar.

Idag ska jag hem til bästaste vanilla och bilda en tigerkaka. Det är så himla längesedan vi sågs och jag har längtat ihjäl mig.  Så om en stund ska jag hoppa på tåget som tar mig ända ner till växjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback