Friday i'm inlove

Veckan har gått otroligt fort från det att jag åkte från Osby i måndags. tisdag onsdag och torsdag har bjudit på föreläsning och uppsatsskrivning och jag har sällan varit hemma före halv 6. Ämnet vi har valt är väldigt intressant men samtidigt otroligt komplext och jag är lite orolig om vi ska hinna med allt som vi vill ha gjort. Jag känner att vi är överambitiösa, fast vi kanske inte är det. Igår gjorde vi i princip klart de två första delarna av arbetet och är nu ung fem sidor rikare ev. fler med en och en halv rads avstånd. Idag är det som sagt fredag och jag har tagit sovmorgon och njutit av de två nyaste Glee avsnitten, Glee är verkligen en serie i min smak, musik nördar och fjantiga intriger. Idag ska jag försöka jobba så mycket jag kan med min workbook, sen måste jag måla, jag skissade upp en målning igår och är faktiskt ganska nöjd, det är dock fortfarande en del skissjobb kvar på den men sen jäklar. Ikväll hoppas jag på idol kväll hos någon av mina fina vänner. Vi får se vad som händer helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback