fabuless.

Då var det måndag igen och dags att ta tag i allt som ska göras. I och för sig har jag inte haft en så  lugn helg pluggmässigt så jag längtar tills på torsdag så jag nästan dör. Då ska vårt arbete redovisas och det ska bli så skönt. Förhoppningsvis är det helt färdigskrivet tills på fredag. Idag hade vi handledning och vi fick beröm för att vi är så seriösa, det känns fint. Efter handledningen som hade kunnat hålla på i en evighet så har jag suttit och gjort klart min workbook i designhistoria pt 2.  Imorgon ska jag lämna in den trots att den inte ska vara inne förrens på torsdag. Hur som helst så ska jag en sväng till skolan imorgon och  skriva ut och gå på en introduktion i en portfoliokurs jag ska läsa nästa termin. Nu ska jag hoppa in i duschen och vänta in på att nya Ullaredavsnittet släpps på webben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback