Alla vill ha hela världen.

Helgen har som vanligt gått i högsta fart. Jag vaknade i lördags och hade så ont i mina stackars fötter så jag trodde jag skulle dö lite grand. Men jag klarade mig och hoppade på tåget som tog mig västerut mot madelen och en superskön lördagskväll. Den hade inte kunnat vara bättre, tack vanilla! I söndags sov vi så länge som vi behövde och sen åt vi nybakta scones till nyhetsmorgon med tilde de paula. Vi gick lilla sjörundan och pratade om livet och allt omkring. Sen var det dags för mig att åka tillbaka men innan dess han jag göra av med mina sista slantar på en kopp kaffe och nya elle på pressbyrån. Utan det där kaffet hade jag nog avlidit. När jag kom hem fick jag städmani och städade i säkert två timmar innan jag hade långdistanskärlek med han den dära. Jag hoppade i säng och sov tills klockan ringde och väckte mig. Idag har vi börjat en nya kurs som egentligen är två inbakade, interaktiva medier och projekt 3. Sådär kul med tanke på att vi fick veta att vi får ha grupparbete under julen. Jag kom tillbaka till Kalmar och fick buss-sällskap av Ewy och sen hämtade jag upp min stackars hermie som numera spinner som en katt. För tillfället lyssnar jag på min nykomponerade julspellista på spotify. Den är minsann mysig och på onsdag ska jag köpa julstjärnor och sen på torsdag kommer stjärnan upp. Åh jag längtar till julen och mammas lussebullar så jag håller på att spricka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback