Var finns tiden?

Jag håller på att krevera. Det är mycket just nu. Jag har fyra woorkbooks som ska in inom en månad vilket blir ung en per vecka. Vi har ett projekt som ska vara klart på måndag och i måndags och i tisdags fick vi ytterliggare två stora projekt och på allt detta ska man hinna vara, jag har inte hunnit/orkat packa upp sedan stockholm och norpan än. Och i kväll ska jag jobba på studentpuben eftersom jag ska vara fadder i höst och på lördag är det fadderfest. Egentligen skulle jag vilja åka hem i helgen till syrran som blir sexton men ibland räcker tiden helt enkelt inte till. Det är synd.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det hade varit väldigt trevligt om du kom hem. Men jag förstår att du inte hinner.

Jag saknar dig syster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback