modernism, futurism, bauhaus eller jugend?

Det är olika ord som rör sig i mitt huvud just nu. För idag ska jag nämligen ta tag i mitt liv och i min designhistoria workbook. Jag kan inte påstå att jag är överlycklig, jag känner mig mest jätteförvirrad och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med tanke på att jag inte alls vill ha samma stil som jag hade på utkastet. Åh dagens ilandsproblem. Jag ser verkligen fram emot kvällens fadderfest då ska det lekas sjungas och dansas hejvilt! 

Igår var jag i skolan i princip hela dagen kändes det som. Vi jobbade med designmetoder och sedan var det dags att ta tag i projekten. I det ena projektet som vi har inlett tillsammans med designarkivet så ska vi skapa en souvenir som eventuellt kan säljas i samband med en giftshop. Vi hade lite handledning igår och vår produkt är så bra så att vår lärare sa till oss att hitta folk som vill investera om det inte går bra med designarkivet. Efter det tog vi tag i kampanjen som vi ska utforma till förmån för Eu valet den 7:e juni. Det kan med bli riktigt bra, men det är mycket meck. Efter det var vi välförtjänta av grillad korv och några öl som skolan bjöd på eftersom det var aspirantgrillning. Det var fint och efter två timmar så hoppade vi in i surfbussen och åkte till kalmar vi bytte lågskorna mot klackar och kläderna mot festkläder och satte oss på bussen till stan för att gå på pinkparty på byttan. I entrén möttes av drinkar som serverades i rosa små shakers och sedan var festen i full gång, när jag ramlade in igår var jag så trött i mina ben att jag somnade direkt.


Kommentarer
Postat av: froijd

Är det en ring på vänstra ringfingret jag skådar?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback