in the morning, you know i wont remeber your name

Godmorgon!
Idag var det tänkt att jag skulle sova ut, det sket sig ganska rejält. Jag vaknade istället halv åtta, jag kanske kan skylla på tequilan igår? Nåja Igår var det redovisning av vårt projekt med designarkivet med pressvisning och allt vad det innebar. Det gick kanon bra och jag kan säga som såhär, min lärare blev rörd och vi kommer att gå vidare med vår produkt till hösten, Second Using blev väl mottaget. Efter lunch blev det kampanj jobb och på måndag sätter vi ihop vår redovisning Hurra! det ska bli så otroligt skönt att ha det gjort. När vi kom hem så stack de andra tjejerna och solade och jag hämtade ut ett paket ( tack mamma!) efter att ha diskat upp veckans disk och plockat och donat så stack jag och emma ner till ejdern där det vankades jobbarlagfest med mexicanskt tema, det bjöds på god mat och dricka. P lurade i mig tequila och på den vägen var det. Ikväll är det dags för årets festkväll här i kalmar. Tvärs över gatan är det springbreak med bla Mando diao på scen och på kåren är det beachparty och bartömning. Jag och min jumpsuit är redo!





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vill se din jumpsuit!

2009-05-30 @ 15:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback