i'm in a low down groove

Just av allt just nu skulle jag vilja trycka på paus och njuta av våren i kalmar som just nu är helt fantastiskt. Tyvärr är det inte så lätt, idag har jag lämnat ifrån mig min första workbook och en pytte tyngd lyftes från mina armar nu har jag ju bara Designhistoriaworkbooken, den stora workbooken , typografiworkbooken, designarkivet projektet och kampanjen kvar att göra vilket tar hela min kvällstid.  Jag bör nämna att vi redovisade färg och form uppgiften igår och vi fick väldigt bra  respons på den speciellt på typograferingen och utformningen av etiketten vilken till stor del var gjord av mig, men emma och johanna ska absolut ockå ha massvis med kredd, vi var ju en grupp och vi gjorde det tillsammans.

Idag har jag suttit hela jäkla dagen med designhistorian och förhoppningsvis kan jag printa den imorgon det hade vart så skööönt. Till helgen blir det ett välbehövligt avbrott i form utav martina som kommer på besök. Det ska bli väldigt roligt att ses och ta igen all missad tid. På tisdag kommer även Lisa över kvällen eftersom hon skulle till emmaboda så kunde hon inte motstå lilla moi! Fint det tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback