En pessimistisk måndagssyn.

Åh nu har helgen gått sådär fort igen, det är tråkigt för det har varit en bra helg. I fredags innan martina kom så strosade jag och emma i slottsparken och fotade lite. När klockan slog fem så hoppade martina ur tåget och vi promenerade hem till mig, och hade en riktigt skön kväll med god mat och film. I lördags cyklade vi , emma och lövet ner till stensö där kalmar ess hade volleyboll turnering, vi lapade sol och efter ett tag blev en plan ledig som vi beslagtog. Det var riktigt roligt att slänga sig i sanden och ge allt. Vi fortsatte till vallarna där vi grillade och chillade. När vi kom hem bakade vi en chokladkaka som vi sedan tog med till emma där vi mötte upp johanna maja julia och jennie för en seriös schlagerkväll. Vi tippade rätt vinnare men det var också allt, vid två ramlade vi i säng. Söndagen spenderade vi vid skällbygård med alla djur och i solen. Jag lämnade martina vid tåget och sedan tog jag tag i mitt liv igen och jobbade med en av tusen saker som ska göras.

Idag har jag en riktig pissig tycka synd om mig själv dag. Jag väntar bara på att klockan ska bli kvart i  ett så jag kan ge mig ut i regnet och ner till kulzenska och möta upp de andra för lunch och plugg och sedan träna. Det ska bli sjukt skönt att rensa tankarna. Det är väldigt mycket som snurrar runt runt runt. Sedan får vi se om min magkänsla hade rätt, det blir kanske inte den bästa sommaren på länge ändå.







Kommentarer
Postat av: Martina

tack för en superhelg darling!

Postat av: DELANIE

Ha en toppen dag! :) din blogg är väldigt bra!



Kramar!!!!!

2009-05-22 @ 18:38:52
URL: http://www.metrobloggen.se/delanie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback