Blue lips

Åh vad jag är trött just nu. Vi har snuskigt mycket att göra just nu men jag känner att det börjar att plana ut. Samarbetet med designarkivet ska redovisas på fredag och efter den ska vi minsann sitta kvar i skolan så att kampanjen blir klar och att vi blir lediga tills redovisningen på tisdag. Sedan jag kom tillbaka från min minisemester hemma hos mamma så har  det vart fullt ös medvetslös. Plugg från 8 till fem på kvällen MINST. Idag var det segt att gå upp trots att vi bestämde oss för att ses hos emma vid tio. Med huvudvärk och kaffe i min termosmugg så traskade jag de tre minuterna bort till emms. Vi pluggade och efter några timmar och lite lasange så stack vi till friskis för det sista pulspasset den här terminen. På måndag drar utegympan igång istället. KUL! Efter friskis mötte vi upp jobo för att gå till puben och utnyttja gratismat kupongerna som vi fått när vi har jobbat. Det var gott och efter mycket cyklande fram och tillbaka så är jag hemma i min säng. och jag längtar tills helgen så mycket så att jag kan spricka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback