rainy days happy thoughts

Nu sitter jag på bussen tillbaka till kalmar. det är lite ledsamt att behöva åka hem till en tom lägenhet där jag vet att det bara är jag som bor och att jag bara kommer att få rå om mig själv. suck. jag önskar att tiden inte har gått så snabbt eller så är det väl som de gamla säger, tiden går snabbt när man har roligt. När jag kom upp i tisdags så sken solen vi promenerade och nils åkte på ett sofmöte. jag läste i min bok och när n kom hem så gick vi hem till hans klasskamrat för att promenera vidare för att dricka några öl och snacka skit. det var väldigt trevligt. jag har som vanligt hittat fynd på monki och inhandlat ett par solglasögon. vi har ätit god mat och bara varit. vi har varit på muséum, vi har druckit vin och tittat på marit bergman. men framförallt så har vi varit med varandra och firat att vi har haft varandra i ett och ett halvt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback