pianomusik i hela lägenheten

då var det måndag igen. tiden går alldeles för fort mars är snart slut och om två och en halv vecka är det påsk. jag vill inte riktigt inse det. idag har vi börjat en ny kurs i visuell kommunikation. det är sjukt kul vi har fått en uppgift som heter bildviskning som går ut på att jag skickar en bild till den under mig i klasslistan, denna personen gör sin egen tolkning av den bilden och skickar den till personen under den andra personen samt en bild till mig och så ska vi göra nu varje dag i två veckor. det ska bli spännande vart vi hamnar till sist. efter skolan bar det av hem för att slänga i mig lite mat och sedan cykla ner till högskolebiblioteket där vi skulle hänga upp vår utställning som vi ska ha vernissage på i veckan. väl hemma igen så ringde jag upp morfar som ville spika den 5:e april för ett besök och självklart är de välkomna. jag har pluggat lite och lyssnat på hög musik i form utav sebastién telliér den fantastiske fransmannen som mixar lugn pianomusik med rivig dance. Nu ska jag snart sova och jag ser faktiskt fram emot morgondagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback