Honung jag kommer hem!

Rubriken är till dig Madelen!
Imorgon ska vi sätta ihop det sista av foldern, det ska bli skönt att ha det gjort, vi har fotat hela eftermiddagen och pysslat med ljussättning och sådana saker. Det var roligast att se resultatet. Imorgon blir vi förhoppningsvis klara och på eftermiddagen ska jag och Julia ta oss an vårt projekt vi har utanför skolan. Det ska också bli sjukt roligt. Efter skolan hoppar jag på tåget hem till skåne och la familia, morfar och örjan fyller år. Jag är morfars present och det ska bli så roligt att överraska honom. Min fina morfar. På fredag bär det av en sväng till ä-hålet för att träffa Tilda.
Nu ska jag läsa stieg larsson bok Numero två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback