En modern husfru.

Jag känner mig väldigt huslig idag. I skrivandets stund har jag en sats syltkakor i ugnen samt köttfärsås som ska bli till lasange på spisen som får puttra och gona till sig lite. Snart är det dags att göra ostsås och jag kan inte annat att le när jag struttar omkring i mitt förkläde och lyssnar på Dusty springfield. Jag känner mig onekligen som en modern husfru.
Förresten ringde min gamla chef mig innan och jag har återigen jobb på nicklagården. It makes my day!

I eftermiddag har vi hållt till i studion, när vi kom dit hade någon anlagt en gräsmatta. Det ni!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag menar på det! Jag kan ju inte uppdatera i veckorna tyvärr.. Och inte på helgen heller när jag var i sälen. Så det blir det lite långt mellan uppdateringarna. Hoppas du har det fint!

2009-03-05 @ 07:59:12
Postat av: Sabina Delanie

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback