Divine

I lördags var jag och N på arbetsmuséet i norpan. jag blev som tokig. runt hela salen så gick det runt ett band med otroligt fina vintage saker från 20 tal till 90 tal. där fanns allt från stig lindberg porslin till "raffiga" underkläder från 30 talet. åh det var så fint. vi kikade även på en två olika fotoutställningar en som hette No such thing as society och en om hästmannen där man hade följt honom i x antal år. På vägen tillbaka till lägenhten gick vi förbi ett litet galleri som hade vernissage. Vi sprang in en liten runda och där fanns fantastiska trollmålningar av en tjej som jag tyvärr inte minns namnet på. Väl hemma lagade vi mat och smuttade vin. Senare kom några av nils vänner och vi partajade i takvåningen och drog oss vidare till hugos och Marit bergman. Jag önskar att jag kunde stanna lite till, tiden går så otroligt fort. Men det dröjer inte så länge tills han kommer hit. Min fina nils.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback