bunnyhoppin'

De första tre maskinerna med tvätt är igångsatta och nu väntar jag på att de ska bli klara. Under tiden har jag diskat upp mount everest som låg inne i köket samt påbörjat städningen som ska göras idag. Blä. Det blir lite extra tråkigt med tanke på att min kropp värker som resultat efter gårdagens pulspass som emma lurade med mig på. Jag har verkligen ont överallt, och min kordinationsförmåga är verkligen inte som jag hade trott. Jag kände mig verkligen som bambi på hal is när tom en man anno minst 60 år hängde med bättre i rörelserna än jag. Dock får jag väl trösta mig med att de flesta där är stammisar.
Nu åter till min lunchmorot och sedan ner i källargångarna igen.


Kommentarer
Postat av: madelen.

det var skönt att höra att det inte var något värre. (: pusstuss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback