oh i wish i was a punkrocker with flowers in my hair

Imorgon är det midsommar vilket egentligen känns rätt konstigt med tanke på att det nyss var april och sedan maj och nyss början av juni. Jag har hunnit gå på matildas student, vilket var supermysigt. Nu är vår unit fullbordad. Jag har hunnit börja jobba och få min delegering. Jag har hunnit sola och bränna mig. Jag har hunnit läsa ut en bok på en dag och inse att livet är skönt. Ikväll kommer N och hur morgondagen blir vet vi inte riktigt ännu. VI har nämligen fått ett erbjudande som vi har svårt att tacka nej till om det väl går i lås. Går det i lås så lär ni se det om inte så är vi hos Lisa. På den stora idylliska kihlströmska gården.


Kommentarer
Postat av: madelen.

VILKET FINT HÅRBAND, ETT SÅNT VILL JAG MED HA. FÖRLÅT FÖR LÄPPEN! PUMPKINKISS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback