Nu är det sommar på riktigt!

Egentligen fick jag sommarlov i tisdags, men eftersom jag hade två workbooks och ett typografitest hängande över mig så fick jag inte riktigt någon ro. Istället blev det sommarlov på riktigt i fredags. Då lämnade jag in allt och fick 96% rätt på testet. Vi fixade treornas examensfest och jag blir riktigt varm i hjärtat när jag tänker på hur tjusigt det blev. Dock är det rätt tråkigt att det var vi ettor som ansvarade för hela festen med dekoration och allt, tvåorna skötte champangen, maten och disken.  Nåja nästa år är det vår tur att glassa lite. Cermonin var enkel och fin. Prefekten skämde ut sig och sjöng en nils ferlin dikt. Vi år brie ost så det sprutade ur öronen och vi fixade bort allt precis lika snabbt som vi fixade till det om inte snabbare. Det bjöds på bar och dans  och vi sa hejdå till varandra. Jag fick en sovplats hemma hos jennie och undkom nattaxan och fick istället en mysig morgon. Vi sa hejdå vi också och jag kom hem och städade och tvättade hela dagen mot eftermiddagen kom jobo och sa adjö, jag somnade och vaknade av att mamma ringde och ville prata. Senare cyklade jag och emma till maxi för att handla myssaker till vår sista kväll tillsammans i kalmar. VI tittade på nationaldagsfirandet och lite senare på forrest gump som förövrigt måste vara världens bästa film. Nu är det söndag och efter lite ryckig sömn sitter jag i sängen och väntar på att klockan ska bli 14.25 för då kommer han den dära pojkvännen och det ska bli fint.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback