it's all fun and games

Jag är så rastlös så att jag knappt kan stå på benen. Jag har tillbringat hela halva veckan med att ligga och sola på däcket, läsa böcker och för omväxlingsskull så badar jag i poolen. Visst jag hade kunnat göra tusen miljoners saker om jag bara hade haft ork och tid, jag hade kunnat träffa kompisar om jag inte hade tröttnat på att alltid vara den som hör av mig ( jag får stalkning känslor) Jag har i och för sig blivit allmänbildad och lite brunare. Idag ringde annika och vi pratade på som vi alltid gör, om jobbet männiksorna vi jobbar med och vilka vi albsolut bävar för att jobba med. She's a keeper. Jag har lagat thai till familjen och tagit en låååång promenad med syrran där vi har löst all världens problem och ojat oss över allt mellan himmel och jord. Vi åt mjukglass vid campingen  och glassen praktiskt taget rann över min hand. Hemma träffade jag K för första gången vilket var väldigt trevligt eftersom hon och hennes familj är våra nya grannar. Imorgon börjar jag jobba och det ser jag verkligen framemot. Jag trivs som fisken i vattnet på nicklis ( men bara under en begränsad tid) Sedan blir det N och till helgen åker vi förmodligen till stugan med F & F sådär härligt pargulligull så jag nästan blir lite illamående.
Nu ska jag slå ihjäl ytterligare några timmar med hjälp av sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback