Den där kyssen

min fuckbook ursäkta jag menar ju självklart workbook blev klar och idag blev jag klar med de sista typografi uppgifterna och det känns så jädrans skönt så jag vet inte riktigt vart jag ska bli av. För att fira lagade jag min favoriträtt just nu, potatis och purjolökssoppa med vitlök chili och lime. Så snuskigt gott så jag vet inte. Imorgon är det examensfest för designtreorna och min grupp står för dukningen, så det blir en allnighter i puket. Hur mycket allnighter det blir får vi väl se. Jag har satt en maxgräns för kvällen och har två öl och en cider med mig, sedan får det vara nock! På lördag ska jag skrubba hela lägenheten och tvätta en hög med tvätt och på söndag anländer den där pojkvännen som jag inte har sett live på hela fem veckor. Det är ruskigt länge men nu har vi några dagar själva innan vi åker hem till älmhult på torsdag för att gå på en student och ännu en på fredagen. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback