the quiz

jag kom nyss på att när jag pratar med någon som jag inte har pratat med på ett tag så ställer jag sjukligt många frågor. jag förbereder ett quiz.
Gårdagen var trevlig, trots att alla hade något för sig eller var hemma så lyckades jag maja och fritte ha en trevlig kväll. Som vanligt blev det massor av skitsnack.
Idag ska jag tentaplugga, städa diska, tvätta och börja packa så smått. Det låter väl trevligt? det är ju precis en vecka nu tills jag flyttar. Jag kommer att tjata om det ända tills jag sitter med min rumpa i den nya lägenheten. Men det är svårt att slita sig från datorn när man fortf hittar nya saker på den  nåja jag får ta tag i mig själv och masa mig bort från skrivbordet.
Ikväll blir det utgång för mig och fritte vi ska dansa ut hennes sista helg i Kalmar. 

Min lilla trollis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback