the living is easy.

jag har ont i magen, sådär riktigt ont så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Jag tänkte bara påpeka det utifall att någon bryr sig. Dagen har varit fruktansvärt seg, föreläsningen var seg, läraren var seg, mina vänner var sega, jag var seg och hade ont i huvudet. Jag har fortfarande ont i huvudet men jag hoppas att det släpper sen efter en god natts sömn. Jag har nyss tittat på familjen annorlunda och fryst in mitt storkok. Jag tror förövrigt att jag är en hypokondriker med tanke på att jag har hunnit ha matförgiftning influensa blodförgiftning och en släng feber idag. jag antar att jag är uttråkad.
Imorgon börjar vi fotokursen med Ole och jag är väldigt taggad.



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag bryr mig hjärtat! Ta hand om dig det räcker med att jag är sjuk, vi måste vara friska tills dagen D! Längtar efter dig! Puss o Kram!

2009-02-02 @ 22:16:53
Postat av: Linda

Hej! Jag ska jobba ute tom v 16. Och det är två timmar åt motsatta hållet så jag får se om det kan bli någon långhelg som vi kan ses. För det hade varit roligt!

2009-02-03 @ 07:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback