Snöstorm, Yrväder and all kinds of laughter

Äntligen är det söndag och tentan är avklarad. Jag har ingen som helst aning om hur det har gått, det kan ha gått skit som i ett U och det kan ha gått toppen som i ett VG saken är bara den att jag kan har snurrat samman alla nedrans teorier och gjort bort mig totalt eller så har jag briljerat. Hur som haver så fick jag ett litet sms från Åsa igår som undrade om hon kunde få stjäla min luftmadrass över natten vilket hon självklart fick. Gudars vad roligt det var att se henne. Det var inte lika roligt när vi cyklade från min lägenhet till suddens lägenhet och det var snöstorm och sminket rann längs med kinderna, men som den tjej man är så piffade man snabbt till sig igen och var redo att fortsätta med tentaslaskandet.  Vi fick för oss att vi skulle gå på kåren men den jäkla vakten vägrade släppa in Åsa för att hon inte hade kårleg utan vanligt folkhögskoleleg. En timme mer eller mindre med en person mer eller mindre, han borde vara glad att släppa in folk från elstockholmo! Vi gick tillbaka till sudden och stannade där tills tretiden. Sedan cyklade vi hem i en ännu värre snöstorm som gömde de lömska isfläckarna,  vi kom hem helskinnade och snackade oss igenom natten. Nu har hon precis åkt och jag saknar mitt yrväder lite.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gudars va snygg du kan va!

2009-02-22 @ 12:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback