snabbspola

Jag drar en djup suck och är jävligt glad att jag har klarat av bok nr1 400 sidor universitetsengelska bah-bye. Nu ska jag ge mig i kast med några vetenskapsteorier sedan kanske jag kan njuta av kvällen.
Förresten så är kontraktet påskrivit nu och det känns så nedrans skönt. Nu skulle jag helst vilja klippa rita och pilla men eftersom alla mina rit och pillsaker är nedpackade så går det dessvärre inte. Jag hoppas verkligen att de resterande dagarna den här veckan går otroligt snabbt för jag är rastlöst och vill ha Fredag och Lördag NUNUNU!

Såhär vill jag ha det..Fåglar en bur och gamla resväskor och vitt, vitt, vitt.


Kommentarer
Postat av: lina

den är mysig som tusan, precis som hela deras album (: allt är bara bra, med dig också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback