Schlagernördiga jag

Jag är nyss hemkommen från mamö melodifestivalen och ett sjukt bra genrep. Allt var klockrent och de flesta artisterna var faktiskt helt okej. Jag gillade agnes bäst, satan vad snygg den tjejen är alltså, hon hade en sorts "kroppsstrumpa" av guldpaljetter som var för tight att sitta i så hon bytte om till en klänning senare. Sarah dawn finer är också riktigt bra, hej gåshud! Darin var pausunderhållning och förvånandsvärt bra. Dock är min kamera inte så bra som jag skulle vilja från rad 32 så det blir bilder som är suddiga.
Scenen

Louise, jag och mormor

Balla Agnes

Fantastiska Sarah dawn finer


Darin som har blivit en man.

Jag och mormor

Jag och louise utanför Malmö arena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback