Playing dressup

Aj aj aj min hals värker och jag snörvlar i takt med musiken. Jag har blivit dunderförkyld och det är inte roligt alls. Speciellt inte eftersom jag ska hem i helgen och på lördag ska vi till malmö och kolla på melodifestivalen. Hoppas jag blir lite bättre och inte bara sämre. Idag har jag vart ledig fast ändå inte jag har sprungit en massa ärenden, jag har lämnat tillbaka ett par brallor till jennie och köpt ett skydd till datorn på ordning och reda. Sedan tog jag bussen till ikea och köpte tyg till stolarna som nu är riktiga kick ass stolar och lite andra nödvändigheter. När jag satt och väntade på bussen hem kom en skolklass med förståndshandikappade barn, jag fick en ny kompis, hon heter mia och är sockersöt. Hon var extremt nyfiken och glad. Det gjorde mig lite gladare speciellt när hon frågade "är vi kompisar nu eftersom vi vet varandras namn".
Väl hemma har jag roat mig med att "klä på" stolarna, sätta upp gardiner och gardinstänger monterat ihop lådor och bara njutit. Imorgon återser jag skåne.
Före

                                                                                                    


Efter



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Svinsnygg stol!

2009-02-26 @ 21:13:51
Postat av: Froijd

Oh, ska du se melodifestivalen på plats :O Avis!

Förresten tänkte jag planera in en liten tripp till kalmar någon vecka. Hur har du det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback