Ny vecka Nya tag

Nu är jag hemma från Norpan igen, helgen har varit helt perfekt. Mysig och bara vi två. Det känndes som att vi inte hade träffats på år och dar men i verkligheten var det bara 20 dagar. Vi gick på bio gick promenader strosade på stan och lagade goda middagar. Kort och gott fantastiskt.
Igår när jag kom hem var det inte lika fantastiskt. Min dator vägrade starta, iofs har den varit lite knagglig sen innan jul, men nu kom jag inte ens in på min profil och efter typ 5 omstarter så vägrade den starta alls, så nu blir det en ny dator, det känns lite tungt med tanke på att jag egentligen inte har råd, och jag som ska flytta om två veckor och då behöver jag också köpa saker. Hur som helst så blir det nog bra.
Idag har jag en halv två till halv fem dag och jag hoppas att den går supersnabbt, för jag har redan ont i huvudet. Efter skolan hade jag tänkt sticka till friskis jag har längtat efter core-basu passet hela veckan, det är synd att det inte finns fler pass i veckan. Nu ska jag försöka att få i mig lite lunch innan jag åker till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback