Mr. President

Idag har förmiddagen spenderats hos fotografen Jonas Lindström och hans kollega Olof. Det hela var mycket trevligt om än lite långtradigt ibland.  Jonas fotograferar bla åt orrefors och kostaboda och kolla in hans hemsida vettja! När vi var klara så promenerade och Ulrika bort till Bobutiken för att lämna mina gamla nycklar så nu är det Bah-bye forever and ever till Ståthållaregatan 47a, Jag försökte även pressa dem på färg till nya lägenheten men snubben sa att min bovärd skulle ringa upp mig så jag får väl låta väldigt trevlig med andra ord. Eftersom eftermiddagen har varit fri har den mest spenderats vid köksbordet med balkongdörren öppen så att solen fick smeka mig med sina strålar en stund, med Elle och en kaffe. Det borde finnas fler sådana här dagar. Make it happen Mr. president


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback