Flytthelg

Nu är jag inflyttad och helt uppackad och jäkligt slut. Min helg har varit perfekt. Fredagen började med fritte och mys på ståthållaregatan i form utav pizza bakad av vinnaren i pizza sm för att sedan nå toppen när nils kom. Lördagen bestod utav flytt, flytt flytt och flytt. Vi packade in i släpen som blev proppfullt och lastade av för att köra till Ikea och inhandla säng och diverse nödvändigthetet. Det blev lunch och sedan åkte vi tillbaka för att köra till Maxi och storhandla (jag älskar när bilen är här så man slipper ta allt på cykeln). När La familia och Fritte hade åkt, fixade jag och nils en mysig middag med grillad kyckling och bubbel. Vi "firade" alla hjärtans dag en liten stund och sedan svirade vi om och promenerade bort till emma där det bjöds på melodifestivalen och massa snack. Trevligt. Vi tog oss hemåt vid tolvtiden och smuttade på lite te innan vi somnade som små bäbisar. Den här söndagen har varit den bästa på väldigt länge. Vi vaknade av solsken och åt en strålande frukost och promenerade sedan tvärs över hela stan för att hämta min cykel. På vägen hem stannade vi till och jag fixade internet. När vi kom hem gjorde vi pannkakor och flyttade runt mitt fin fina skrivbord som jag har fått custom-made by my handyman Örjan. (tack!) Nu sitter jag här efter att jag har organiserat garderoben. Det har tagit sin lilla stund men jag är långt ifrån färdig. I veckan måste jag dock fokusera på tentan som vi har på lördag.

Helgen ur photobooth perspektiv






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback