Det sa bara klick

Istället för snöstorm har det varit regnrusk idag och alla som är smarta vet ju att regn och snö gör så att det bli halt ute. Det tänkte jag inte på imorse när jag slängde på migg mina myggjagare som är helt släta på undersidan. Consensus av detta blev då att jag drattade på ändan. Inte så roligt. Desto roligare har dagen varit, vi har hållt till i fotostudion precis hela dagen förutom den stunden då jag och jennie befann oss i en mörk garderob med jovan. Det har varit otroligt lärorikt och jag är ruskigt sugen på att skaffa mig en egen systemkamera. Skolan är schysst med eftersom vi har bra grejor och tillgång till det när vi vill. Hello photoshoots done the haganäs-way. Imorgon blir det halvdag hos en av sveriges bästa produktfotografer  vilket också är väldigt trevligt. Om en liten stund ska jag ner till friskis för core/basu och nu vet jag för första gången på länge inte vad jag ska göra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback