Det gör mitt hjärta lite varmare.

Jag känner mig lite halvkrasslig idag, lite sådär feshes och hostig jag som skulle tränat. Nedrans. Hur som haver så har dagen vart smooth. Jag försov mig en timme men det gjorde inte så värst mycket för vår typografilärare hade skickat ut en mail klockan åtta när alla andra redan var på väg till skolan om att  vi började 9.45 istället för 9.00 sharp. Så jag blev lagom förvånad när jag kom in i klockmagasinet och hittar mina klasskamrater chillandes i sofforna och vid datorerna. Tur i oturen om man säger så. Sedan jag äntligen kom hem efter att världens sämsta busschaufför glömde att stanna på min hållplats och vid den andra fick jag skrika för att han skulle stanna, aningens virrig kanske, så har jag "klätt av" mina stolar som jag ska klä om imorgon, betalat räkningar och annat tråkigt. Ett svensson liv. Snart väntar ett efterlängtat skype-samtal med the boyfriend.

Eftersom jag inte ser mina vänner hemifrån så ofta så har jag dom på kylskåpet (alla är inte uppe ännu) och blir varm i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: madelen.

<3

Postat av: Anonym

<3

åh, så fina bilder!

kunde din morbror rädda bilderna från datorn förresten?

saknar dig!

2009-02-25 @ 21:21:33
Postat av: taaajlda

inlägget var från mig btw! <3

2009-02-25 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback