Colonia

Jag sitter och lyssnar på A Camps fantastiska nya album samtidigt som jag lägger in gårdagens bilder. Eftersom det var frittes siste Kalmarhelg så pimplade vi vin och dansade loss egentligen skulle vi gått ut men vi struntade i det på grund utav för runda fötter och för att det regnade, vi var helt enkelt för snygga för regn. Kvällen var riktigt rolig men denna dagen har kanske inte varit lika rolig. Tentaplugg och packning har stått på schema och ovanpå det så fick jag enorma cravings efter hallonyoggi.
Nu ska jag titta på sex and the city och bara njuta av att det är söndag.


Kommentarer
Postat av: frittzoe

ja hade gärna dragit ut o slagits med regnet med tanke på att d inte regnade när vi skulle dragit. vågar du inte skriva hela sanningen jows;)

Postat av: Angelina

Johanna, jag håller med dig fullständigt! det var evigheter sedan vi sågs sist. Mitt liv är just nu ganska upp & ner med föräldrar som glider i sär mer och mer och ledsna, besvikna miner är det lite för mycket av just nu. Men tiden läker alla sår och det vet jag sen en tid tillbaka. Det är bara stunden nu som är jobbig och tuff. Jag hoppas att allt är bra med dig med vännen?



puss

2009-02-09 @ 21:00:31
URL: http://modrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback