Torsdag

Igår tog jag svinsprutan, ni som känner mig vet att jag inte är speciellt bekväm med sprutor och jag kände mig inte speciellt bekväm igår heller. Ulrika och jag traskade bort till den närmsta vårdcentralen och när vi kom dit så var det vi och pensionärerna. Vi fick fylla i ett formulär och ställa oss i en kö som gick supersnabbt, hela grejen gick snabbt. Innan jag fick gå in i det lilla rummet kändes det som att jag skulle börja gråta, jag hyperventilerade och sköterskan frågade om jag ville sitta, jag såg så blek ut. Men jag bet ihop, stod upp och höll Ullis i handen. Ärligt talat var det inte så farligt men mina knän skakade länge. På vägen hem gick vi inom netto och köpte varsitt litet choklad för det var vi minsann värda.  Vi pluggade lite och sen började jag packa ihop mina kläder som jag ska ha med mig till mamma imorgon. Jag känner faktiskt inte några speciella biverkningar efter sprutan, jag blev mest supertrött i några timmar igår och idag har jag bara ont i armen och är varm och hård där sprutan sattes in. I guess i'm lucky. Idag ska jag ut i snön en runda och njuta, det snöar fortfarande det har inte slutat en enda gång. Men det är fint väldigt fint. Sen tänkte jag ta och städa lägenheten ordentligt det är alltid skönast att komma hem till en ren och fin lägenhet.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Åh, vad roligt att du kände igen honom, världen är himla liten! Det verkar ha varit en trevlig tillställning. Din målning med regnbågshåret var himla söt :)

Postat av: m.

I MISS YOU TOO, I MISS YOU TOO, I MISS YOU TOO, BOOBOO!

men snart så ses vi hjärtat mitt <3

2009-12-17 @ 23:25:55
URL: http://coeursauvage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback