step into christmas

igår kom jag hem till familjen i osby, jag blev väl mottagen av mamma och lillasyrran som kom några minuter efter mig. Som vanligt när jag ska hem på jullov så var det krabb med stadsbussarna. Jag hade planerat så att jag inte skulle behöva stressa in på tåget och komma i god tid eftersom jag inte hade någon platsbiljett. Hur som helst kom inte min buss iår heller så jag fick ta the nest best thing, en annan buss som jag fick springa till, tror ni inte att jag drattar på ändan. Men jag hann med bussen och på tåget träffade jag på jojo så jag hade fint sällskap ända hem till osby. Väl hemma var katten sur på mig och  jag fick mitt kaffe. Idag väntar pynt och en date med fritte.


Vad är väl hemkomst utan uppdatering iform av allt om osby. Världens sorligaste lokaltidning

Kommentarer
Postat av: frida

den va en väldigt trevlig date<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback