söndag.måndag.tisdag.

Nu är jag  alltså tillbaka i K-town eller rättare sagt jag kom i går vid tre tiden. Det var riktigt jobbigt att lämna Norrköping den här gången, det är nog mest för att jag har vant mig vid att ha N omkring mig.  Det är mycket mysigare att göra alla vardagliga saker när man är två. T.ex i Söndags när N skulle till skolan en snabbis för att fixa något som jag inte förstår mig på så följde jag med, det resulterade i ett besök på lemontree och ett besök på arbetsmuseumets julmarknad, sen fick han pilla med sitt i skolan. Jag menar det låg ju ändå på vägen så då kan man passa på. Efter skolbesöket propsade jag på en promenad och vi tog en walk around. I måndags handlade jag min sista julklapp och jag är faktiskt rätt nöjd med mina inköp, jag köpte med mig fika hem och möttes av en pluggis. 
Igår kom jag alltså hit och så fort jag satte mig på tåget där jag förövrigt såg fredrik lindström och hans söta familj, så strömmade smsen in. När jag var framme letade jag upp första bästa buss och sen gick jag in i lägenheten och lämnade väskorna och sen ut igen. Jag och Emma cyklade ner till söderport för att gå på fotoutställning, sen tog vi oss vidare till Claes O där vi inhandlade nödvändigheter till utställningen. Vi cylade till maxi och jag köpte på mig mat. När jag kom hem svängde jag ihop lussebullar parallelt med att jag gjorde köttfärsbiffar. Jag stupade i säng med två fina samtal talade, ett från Annika och ett från mami.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mmmm de ser goda ut! Du är riktigt huslig det ska bli skönt med lite avlastning när du kommer hem :-)

2009-12-09 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback