pick pack puck

När jag var och hälsade på min vän Madelen i November så påpekade hon
att jag var duktig på att packa, något som jag fnyste iväg och tyckte att
nej det är jag verkligen inte.


Men titta här så förstår ni kanske, allt detta skulle med hem till mamma, allt
detta till lite drygt två veckor känns kanske lite överdrivet, men ja så blir det
när jag väljer ut vad som ska få följa med. Problemet var bara att det ALDRIG
får plats i min lilla väska tills....


Jag kom på att jag kan ta min ena vakumpåse och suga ihop alla mina kläder
utan att behöva lämna något hemma.


Titta jag fick till och med plats med ett par extra skor. Madelen hade kanske
inte så fel trots allt eller så är jag bara smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback