Lördagkväll: SUITE UP!

Jag kom hit i torsdagskväll, blev välkomnad av en kyss på stationen och sedan tog vi en promenad hem. Det var isigt kallt och vi var röda om näsan. I Fredags hade N föreläsning och jag passade på att titta på bonde. Han slutade efter lunch och vi tog helg. Efter en runda på stan blev det tacos och inglorious basterds (se den!) Vi somnade tidigt och vaknade vid nio på lördagen. En ny runda på stan som resulterade i en inköpt julklapp, en snabbvink till malin som var här uppe och hälsade på sin mamma och ett test av love etc, bodyshops nya goda parfym. Vi kom hem åt de sista tacosresterna och bestämde oss för att gå på dejt ala americano. Temat blev föga förvånande Suite up! (barney fans) Vi drog på oss det finaste vi hade, han i sin garderob och jag i min väska. Vi tog oss ner till Manesa där jag drack en blue hawaiian och nils en drink som påminde om en superhjälte eller något. Efter ett tag begav vi oss mot city där det väntade bio eller rättare bestämt luftslottet som sprängdes, den var mycket bättre än tvåan men inte alls lika bra som ettan eftersom det saknades så mycket från böckerna. Vi var hemma vid halv ett och då blev det kasedans till somewere over the rainbow. En perfekt lördagkväll med en perfekt Nils.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad söta ni är :) vad har du för planer framöver?

2009-12-07 @ 15:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback